Επιστροφές Προϊόντων

Τι θα πρέπει να κάνω αν κάποιο προϊόν φθάσει σπασμένο ή ένα κρασί χαλασμένο;

Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα, χωρίς κανένα περιορισμό, εφ’ όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά , εντός 14 ημερών από τη παραλαβή του προϊόντος.

Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το χαλασμένο προϊόν, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε σχετικά τον προμηθευτή μας. Η επιστροφή γίνεται χωρίς χρέωση  για τον πελάτη, η δε επιστροφή των χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μετά την παραλαβή από την κάβα Κ. Μαλαμίδης του χαλασμένου προϊόντος.

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που παραγγείλατε, μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή. Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε μαζί παραστατικά (απόδειξη,τιμολόγιο κτλ). Μόνο σε αυτή την περίπτωση, θα σας επιστρέψουμε το σύνολο των χρημάτων σας αφαιρώντας τα έξοδα αποστολής και επιστροφής.